بیش از ۶۹ هزار نفر از مرزهای شلمچه و چذابه در ایام نوروز تردد کردند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:26
اهواز ـ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از تردد ۶۹ هزار و ۸۹۲ نفر از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ تا چهارم فروردین ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جولانژاد عصر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۴ تا چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۵ در مجموع ۶۹ هزار و ۸۹۲ نفر از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۵ هزار و ۵۸۰ نفر از طریق این مرزها وارد کشور شده و ۳۴ هزار و ۳۱۲ نفر نیز از کشور خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمار پایانه مرزی چذابه گفت: در این بازه زمانی ۱۲ هزار و ۱۵۷ نفر از این مرز تردد کرده‌اند که از این تعداد، پنج هزار و ۹۸۷ نفر وارد کشور و ۶ هزار و ۱۷۰ نفر از کشور خارج شده‌اند.

جولانژاد ادامه داد: مجموع تردد ثبت‌شده در پایانه مرزی شلمچه از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ تا چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۵ نیز ۵۷ هزار و ۷۳۵ نفر بوده که از این تعداد ۲۹ هزار و ۵۹۳ نفر ورود به کشور و ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر خروج از ایران را شامل می‌شود.

وی یادآور شد: مرزهای شلمچه و چذابه دو گذرگاه مهم استان خوزستان برای تردد به کشور عراق هستند و هر ساله شمار زیادی از زائران برای زیارت عتبات عالیات از این پایانه‌ها تردد می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.