
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حجتالاسلام موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نیروگاههای حرارتی استان فارس با تقدیر از خدماترسانی جهادگران حوزه تولید برق با وجود تهدیدات دشمنان برای حمله به نیروگاهها گفت: حمله به زیرساختهای صنعت برق طبق موازین و قوانین بینالمللی مصداق جرایم جنگی است و در صورت تجاوز دشمن به زیرساختها پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.
همچنین در این بازدید اسماعیل حسینی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زیرساختهای انرژی را به گونهای طراحی کردیم که در صورت حمله دشمن در کوتاهترین زمان وارد مدار شوند.
وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت حوزه تولید انرژی ما نیروی انسانی متخصص است که این نیروها با تمام توان و با روحیه بالا در حال تولید حاملهای انرژی هستند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت حمله احتمالی دشمن به زیرساختهای انرژی کشور برنامهریزی برای پایداری شبکه انجام شده است.