جواد لاریجانی: دیگر هیچ نوع مذاکره ای نداریم/ از ان‌پی‌تی هم باید خارج شویم؛ اگر به دردمان خورد به آن برمی‌گردیم وگرنه پیشکش خودشان!

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:46
اقتصادنیوز: جواد لاریجانی تاکید کرد نه فقط دیگر مذاکره هسته‌ای نداریم که باید از ان‌پی‌تی هم خارج شویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد لاریجانی، فعال سیاسی اصولگرا در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: از این به بعد دیگر مذاکره درباره پرونده هسته ای یا موشکی نداریم.

او افزود: مذاکره هسته ای مربوط به زمانی بود که می خواستیم بنشینیم [مسئله را حل کنیم] البته من آن موقع هم مخالف بودم و می گفتم این موضوع به آن‌ها ربطی ندارد.

او تاکید کرد: ان‌پی‌تی هم باید تعلیق شود. ما باید کمیته ای را درست کنیم و ببینم که اصلا ان‌پی‌تی به چه درد ما می خورد. اگر ان‌پی‌تی به در ما خورد به آن برمی گردیم اگر نه که پیشکش خودشان.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.