جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:33
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران-شمال به‌منظور تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: به‌منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران–شمال مسدود و این محور به‌صورت یک‌طرفه مدیریت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در برخی محدوده‌های محور کندوان و هراز سنگین است، اما در محورهای کیاسر و سوادکوه تردد به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

صادقی همچنین با اشاره به شرایط جوی گفت: در ارتفاعات استان شاهد بارش پراکنده باران هستیم و رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پیش از سفر از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.