بقائی:ایران به دریافت هزینه درازای عبور ایمن از تنگه هرمز ادامه می‌دهد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:10
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که «به دلیل وضعیت جنگی که (از سوی آمریکا و اسرائیل) بر ایران تحمیل شده، مجموعه‌ای از اقدامات برای عبور از تنگه هرمز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در مصاحبه سه‌شنبه شب با ایندیا تودی که امروز منتشر شده، گفت که «به دلیل وضعیت جنگی که (از سوی آمریکا و اسرائیل) بر ایران تحمیل شده، مجموعه‌ای از اقدامات برای عبور از تنگه هرمز در نظر گرفته شده است».

بقائی افزود «کشورهای دیگری که نقشی در این تجاوز ندارند، می‌توانند پس از هماهنگی‌های لازم با مقامات ایران از تنگه هرمز عبور کنند تا این عبور با ایمنی و امنیت انجام شود».

بقائی گفت که ایران «قطعاً به دریافت هزینه برای تردد ایمن کشتی‌ها از تنگه هرمز ادامه خواهد داد».

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.