واکنش روسیه به حمله مجدد آمریکا و اسرائیل به نیروگاه اتمی بوشهر

همشهری آنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:32
نماینده روسیه در وین نسبت به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی امروز چهارشنبه ۵ فرودین‌ماه در واکنش به حمله مجدد آمریکا و رژیم صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر نوشت: آمریکا و اسرائیل با آتش بازی می‌کنند.

دشمنان آمریکایی-صهیونی شب گذشته حوالی ساعت ۲۱:۰۸ چهارم فروردین مجدد به نیروگاه اتمی بوشهر حمله کردند.

بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه هیچ‌گونه خسارت مالی، فنی یا جانی در پی نداشته و هیچ آسیبی به بخش‌های مختلف نیروگاه وارد نشده است.

این در حالی است که پیش از این نیز در ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ پرتابه‌ای دیگر به محوطه این نیروگاه اصابت کرده بود که آن حادثه نیز بدون تلفات یا خسارت پایان یافت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.