تیراندازی در کرمان، ماجرا چیست؟

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 01:23
رئیس کلانتری ۱۳ شهر کرمان از وقوع یک مورد تیراندازی در شامگاه چهارم فروردین‌ در میدان آزادی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سلمان کریمی،رئیس کلانتری ۱۳ کرمان با تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی اعلام مردمی مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه، بلافاصله تیم‌های گشت کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که به‌سرعت توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و طبق گزارش اولیه کادر درمان، وضعیت عمومی هر دو نفر مساعد است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، رئیس کلانتری ۱۳ کرمان افزود: بررسی‌های اولیه میدانی آغاز شده و شناسایی عوامل این حادثه در دستور کار پلیس قرار دارد. جزئیات تکمیلی پس از نهایی شدن تحقیقات اعلام خواهد شد.

233233

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.