حضور «هدیه بازوند» در هلال احمر هرمزگان

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:48
بندرعباس- هدیه بازوند، بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با مدیران و نیروهای امدادی این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدیه بازوند، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، ضمن دیدار با مدیران و نیروهای امدادی این نهاد، بر نقش مؤثر هنرمندان در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و ایثار تأکید کرد.

بازوند در این بازدید با ادای احترام به مقام شامخ دانش‌آموزان و معلمان شهید دبستان رهپویان شهدای خلیج‌فارس و شجره طیبه میناب، پیام تسلیت خود را به خانواده‌های آن عزیزان ابلاغ کرد.

وی همچنین از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه هلال احمر هرمزگان قرار گرفت و با امدادگران این مجموعه به گفت‌وگو نشست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.