نرگس محمدی: خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:34
نرگس محمدی بازیگر با اشاره به علاقه‌اش به ایران گفت که ما وطن‌مان، خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم و کنار هم از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم.

به گزارش مشرق، نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره این روزهای وطن نوشت.

در یادداشت این بازیگر در صفحه شخصی‌اش آمده است:

«لحظه سال تحویل رسید؛ خواستیم فیلمی بگیریم، اما نشد … عجیب‌ترین سال تحویل عمرم بود.

وقتی صحبت از وطن می‌شود، زمان برای من می‌ایستد ...

ما وطن‌مان، خاک سرزمین‌مان را وجب‌به‌وجب با تمام قلب‌مان نگه می‌داریم و کنار هم از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم.

این کشور می‌ماند؛ این را هزار بار تکرار کن.

ایران، اولین کشور جهان، یک سرمایه بزرگ دارد:

ایران، مردمش را دارد …

زنده باد ایران ...

در راه تو، کی ارزشی دارد این جان ما؟

پاینده باد خاک ایران ما ...»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.