به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید نورالدین قلیپور اظهارداشت: شهادت مظلومانه شهید قلیپور و خانواده محترم شان عمق جنایت و تجاورزگری رژیم صهیونسیتی و آمریکای جنایتکار را نشان میدهد.
وی ادامهداد: شجاعت و شهامت شهید قلیپور سبب شد تا چنین جنایت بزرگی را رقم بزنند و چهره معصوم این کودکان شهید این جنایت را برای همیشه در کارنامه دشمن صهیونیستی و آمریکایی ثبت کرد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دست به دامانی دشمن به کشورهای همسایه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و ارتش ما در موضع اقتدار قرار دارد و همین امر سبب شده است که دشمن دست به دامان کشورهای مختلف شود.
شاهرخی افزود: این اقتدار دشمن را بیچاره کرده است اما اینبار جنگ تا نابودی دشمن ادامه دارد.

وی ادامهداد: در همین راستا ما انتقام خون همه شهیدان از جمله شهید قلیپور را که از چهرههای محبوب، پاک، شجاع و شناخته شده بودند را از دشمن خواهیم گرفت.
استاندار لرستان گفت: شهید قلیپور تنها متعلق به شهرستان سلسله نبود بلکه متعلق به خرمآباد و همه مردم لرستان و ایران است و مردم در تشییع پیکر این شهید با شهید قلیپور و خانواده مظلوم شان، تجدید میثاق خواهند کرد.











