عابر ۴۰ ساله در برخورد با قطار در پل چهارچشمه اراک جان باخت

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:01
اراک- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان مرکزی از جان باختن یک مرد ۴۰ ساله به دلیل برخورد با قطار در پل چهارچشمه اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران‌نژاد اظهار کرد: ساعت ۶ و ۲۱ دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه) طی تماس با اورژانس ۱۱۵، حادثه برخورد قطار با عابر پیاده در پل چهارچشمه واقع در کوی رضوی اراک گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما نیروهای امدادی پس از حضور در صحنه و ارزیابی اولیه، به دلیل شدت جراحات وارده، مرگ این شهروند ۴۰ ساله را در دم تأیید کردند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان مرکزی با اشاره به استقرار تیم‌های امدادی در منطقه، از شهروندان خواست هنگام تردد از مسیرهای ریلی و گذرگاه‌های مجاز، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.