کنایه قالیباف به فروش نفت کاغذی در آمریکا: شاید می‌خواهند بنزین چاپ کنند

همشهری آنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:08
محمدباقر قالیباف در شبکه اجتماعی ایکس به فروش نفت کاغذی در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به تلاش دولت آمریکا برای تأثیرگذاری بر معاملات آتی نفت از طریق فروش حواله‌های کاغذی، نوشت: ما از آنچه در بازار نفت کاغذی می‌گذرد آگاهیم. ببینیم آیا می‌توانند آن را به سوخت واقعی پمپ بنزین تبدیل کنند یا شاید هم مولکول‌های بنزین را پرینت کنند!

شایان ذکر است که در روزهای اخیر دولت آمریکا با فروش حواله‌های کاغذی نفت تلاش کرده تا در بازار نفت دخالت کرده و جلوی افزایش قیمت نفت را بگیرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.