اعلام نحوه فعالیت ادارات دولتی پس از تعطیلات نوروزی

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:30
سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی پس از تعطیلات نوروز را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه اسفند سال گذشته به قوت خود باقی است.

 استانداران نیز در چارچوب این بخشنامه اختیار اتخاذ تصمیم درباره نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در استان خود را دارند.

 بر این اساس همچنان اولویت دورکاری با بانوان دارای فرزند کمتر از ۶ سال یا معلول، کارمندان دارای بیماری‌های صعب العلاجی ریوی و قلبی و معلولان خواهد بود؛ نحوه دورکاری کارکنان نیز از سوی بالاترین مقام دستگاه اجرایی ابلاغ می‌شود.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.