نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در خراسان رضوی اعلام شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 12:06
مشهد- مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی از ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان گرایلی در خصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در مشهد و استان اظهار کرد: طبق اطلاعیه‌‎های سابق فعالیت دستگاه‎های دولتی بدون هیچ‌گونه وقفه و با حضور ۵۰ درصد کارکنان با نظر مدیر دستگاه استانی انجام می‌شود. همچنین تا ۱۵ فروردین‌ماه پنجشنبه‌ها همچنان تعطیل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: هنوز اطلاعیه تازه‌ای صادر نشده و همان روال قبل برقرار است. اگر تصمیم تازه‌ای گرفته شود، اطلاعیه جدید صادر خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.