اعلام نحوه فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 12:03
تبریز-معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی طی بخشنامه‌ای، نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان را از پنجم فروردین تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۵ اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری‌ مهر،در اطلاعیه استانداری آذربایجان شرقی، مفاد این بخشنامه به شرح ذیل است:
برابر بخشنامه صادره در ۱۰ اسفندماه، نحوه فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۵ تا ۱۵ فروردین ماه مطابق همان بخشنامه بوده و کلیه مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی موظف به حضور در محل خدمت خود بوده و کارکنان دستگاه‌ها نیز با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند نمود. مدیران دستگاه‌ها، برای روز چهارشنبه ۵ فروردین با درخواست مرخصی کارکنان موافقت کنند.
ضمنا دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان، بهداشتی و درمانی طبق روال بخشنامه قبلی عمل خواهند نمود و با تمام ظرفیت به شهروندان عزیز استان ارایه خدمت خواهند کرد.
بانک‌ها و بیمه‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت خود در خدمت شهروندان عزیز در قالب شعب کشیک خواهند بود. شایان ذکر است بانک ها مکلف‌اند در شهرهایی که تک‌شعبه می باشند با تمام طرفیت در خدمت شهروندان عزیز باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.