۱۹ خدمت کلیدی از ۱۰ دستگاه اجرایی برای ارائه در پلتفرمهای داخلی آماده شده که در گام نخست خدمات ۵ دستگاه در پیامرسان «بله» فعال شدهاست.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از آغاز انتقال خدمات کلیدی دستگاههای اجرایی به پیامرسانهای داخلی خبر داد.
به گزارش ایرنا، علاءالدین رفیعزاده در شبکه ایکس و درمورد ارائه خدمات دولتی از طریق پیام رسانهای داخلی نوشت: ۱۹ خدمت کلیدی از ۱۰ دستگاه اجرایی برای ارائه در پلتفرمهای داخلی آماده شده که در گام نخست خدمات ۵ دستگاه در پیامرسان «بله» فعال شدهاست.
وی افزود: به زودی سایر دستگاهها نیز به این زنجیره هوشمند میپیوندند.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تعهد دولت به ارائه خدمت در هر شرایطی، رمز استواری در مسیر پیشرفت است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.