خدمات کلیدی دولت به پیام‌رسان‌های داخلی می‌روند

عصر ایران دوشنبه 03 فروردین 1405 - 23:51
۱۹ خدمت کلیدی از ۱۰ دستگاه اجرایی برای ارائه در پلتفرم‌های داخلی آماده شده که در گام نخست خدمات ۵ دستگاه در پیام‌رسان «بله» فعال شده‌است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از آغاز انتقال خدمات کلیدی دستگاه‌های اجرایی به پیام‌رسان‌های داخلی خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، علاءالدین رفیع‌زاده در شبکه ایکس و درمورد ارائه خدمات دولتی از طریق پیام‌ رسان‌های داخلی نوشت: ۱۹ خدمت کلیدی از ۱۰ دستگاه اجرایی برای ارائه در پلتفرم‌های داخلی آماده شده که در گام نخست خدمات ۵ دستگاه در پیام‌رسان «بله» فعال شده‌است.
 
وی افزود: به زودی سایر دستگاه‌ها نیز به این زنجیره هوشمند می‌پیوندند.
 
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تعهد دولت به ارائه خدمت در هر شرایطی، رمز استواری در مسیر پیشرفت است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.