آژیر خطر در «دیمونا» و «نقب» فعال شد

اقتصادنیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 23:38
اقتصادنیوز: جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی در پی حملات موشکی ایران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای هشدار در منطقه «نقب»، شهر «دیمونا» و محوطه اطراف آن در جنوب اسرائیل به صدا درآمده است.

 به نقل از شبکه «الجزیره»، در همین رابطه، ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که شلیک موشک‌هایی که از ایران روانه اسرائیل شده را رصد کرده است.

همچنین رسانه‌های اسرائیلی ادعا کردند که یک موشک ایرانی که به سمت منطقه دیمونا در حرکت بود، رهگیری شده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.