«طاووس» خانم شهید شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 21:30
خرم‌آباد- جنایتکاران در بمباران خرم‌آبادِ دلیر، کوکب خانم کتاب فارسی را شهید کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها؛ علی صارمیان: خبر سیاسی نیست. زن‌دایی طاووس ۴۰ سال نگهبان بچه‌های شهید «غلامرضا بیرانوند» بود. همسرش غلام را صدام در جبهه شهید کرد. حالا دیشب در حمله آمریکایی - صهیونیستی به خرم‌آباد، طاووس خانم به شهادت رسید!

این زن زیبای پاک لریاتی ۴۰ سال سوخت و ساخت. دو پسر زیبایش علی و رضا در غیاب پدر شهیدشان از دست رفتند.

نسلشان زیبا و رشید و زیباتر از بازیگران هالیوودی بود. آن نسل حالا دیگر منقرض شدند.

خدا خواهد پرسید که طاووس خانم و پسران زیبا و همسرش که جوان رعنایی بود و ۴۰ سال پیش تشییعش کردیم چه گناهی داشتند.

اینها که یک زندگی ساده لری داشتند. مهماندار و غریب نواز بودند. سفره دار و فروتن و ایلیاتی... نه دولتی بودند نه پست و کار دولتی گرفتند.

سرنگون شوی پهلوی، زن‌دایی طاووس حالا کنار همسر شهید جوان ۴۰ سال پیشش که در خرمشهر به شهادت رسید در دفاع از ایران ، آرمید.

وطن را به پرپر کردن طاوس خانم‌ها آغشته کردی. لعنت به تاج و تخت شما باد و خدا خواهد پرسید که به کدامین گناه پرپرشان کردید.

مردم هم خواهند پرسید که طاووس خانم مهربان که مثل کوکب خانم درس کتاب فارسی بود به کدام گناه نه، به کدام شهوت دست بوسی اجنبی‌ها و صدام‌ها و چنگیزهای دوران به شهادت رسید.

تسلیت به «محمدرضا» از پرسنل هلال احمر فرزند دو شهید که جنازه مادر را در تاریکی بیرون کشید.

خدا و مردم از شهادت طاووس خانم عزادارند. روزی تاریخ خواهد پرسید در شهادت طاووس خانم کجای تاریخ ایستادید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.