ساختمان اداره گاز امروز طی حمله آمریکایی صهیونی در اصفهان آسیب دید

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 18:20
اصفهان - دقایقی قبل دشمن آمریکایی صهیونی به ساختمان اداره گاز در اصفهان حمله کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی قبل دشمن آمریکایی صهیونی یک واحد اداری را در اصفهان مورد حمله قرار داد.

در این حمله ساختمان اداره گاز واقع در یکی از خیابان های اصفهان مورد حمله قرار گرفت.

در این تجاوز آمریکایی صهیونی به این ساختمان اداری و منازل اطراف آن خسارت وارد شد.

هنوز گزارشی از میزان خسارات مالی و جانی مخابره نشده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

بامداد امروز نیز متجاوزان آمریکایی صهیونی یک مجتمع مسکونی در جنوب اصفهان را هدف حملات ددمنشانه خود قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.