مردم استان سمنان همچون همیشه آماده جانفشانی و فداکاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت ملی و تمامیت ارضی هستند

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 09:28
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان و همچنین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پی شهادت جمعی از مردم استان سمنان در تجاوز دشمن آمریکایی-صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در پی اقدام تجاوزکارانه دشمن آمریکایی-صهیونیستی که به شهادت شماری از مردم استان در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر منجر شد، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و دکتر محمدجواد کولیوند استاندار سمنان پیام تسلیتی صادر کردند .

متن پیام به شرح زیر است:

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با کمال تأسف و تأثر، شهادت شماری از عزیزان گرانقدرمان در پی اقدام تجاوزکارانه جوخه‌های ترور آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونسیتی به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر را به خانواده‌های معظم این شهیدان و عموم مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض می‌کنیم.

این حادثه تلخ و ناگوار، بار دیگر خوی پلید و جنایتکار استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را بر همگان آشکار کرد و البته نشان داد مردم استان سمنان همچون همیشه آماده جانفشانی و فداکاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت ملی و تمامیت ارضی هستند و در برابر تهدیدات دشمن غدار، خم به ابرو نمی‌آورند.

شهادت‌ مظلومانه این عزیزان، پیامی روشن به جهان مدعی حقوق بشر است که ملت مقتدر ایران هرگز در برابر ظلم و تعدی متجاوزین به خاک پاک میهن اسلامی، ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و با عزمی راسخ در مسیر استقلال و آزادی ایستادگی می‌کند.

ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای والامقام و شفای عاجل برای مجروحان واقعه اخیر از درگاه خداوند متعال و طلب صبر برای بازماندگان، از عموم مردم شریف استان سمنان دعوت می‌نماییم تا با حضور پرشور خود در مراسمات تشییع و بزرگداشت آنان، وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به نمایش بگذارند.

مرتضی مطیعی -نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و محمدجواد کولیوند - استاندار سمنان

***پیام تبریک و تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان: انتقام خون شهدای حمله تروریستی آمریکایی-صهیونیستی با اقتدار کامل گرفته می‌شود

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی در پیامی شهادت جمعی از رزمندگان غیور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حمله تروریستی رژیم کودک کش آمریکایی صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت و بر گرفتن انتقام سخت از دشمنان تأکید کرد.متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت جمعی از رزمندگان غیور سپاه قائم آل محمد (عج) در حمله ناجوانمردانه و تروریستی رژیم آمریکایی-صهیونیستی در آخرین روز از ماه مبارک رمضان، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این شهیدان والامقام با نثار جان خود در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، بار دیگر عشق به وطن و ایثار در راه آرمان‌های بلند اسلامی را به منصه ظهور رساندند و با فداکاری خویش، امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به خانواده‌های معظم و صبور این عزیزان و ابراز همدردی صمیمانه با ایشان، یاد و خاطره امام شهید و سه‌هزار شهید والامقام استان سمنان را گرامی می‌دارم و عهد می‌بندیم با عزمی راسخ و اقتدار کامل، انتقام خون پاک این شهیدان عزیز را از دشمنان قسم‌خورده ملت ایران خواهیم گرفت و در مسیر تحقق آرمان‌های بلند آنان گام برخواهیم داشت.

از درگاه خداوند متعال برای شهدای گرانقدر، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر جمیل مسألت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

مردم استان سمنان همچون همیشه آماده جانفشانی و فداکاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت ملی و تمامیت ارضی هستند

***استاندار سمنان در جمع نمازگذاران عید سعید فطر::

جمهوری اسلامی شروع کننده جنگ نبوده ولی قطعا پیروز نهایی خواهد بود

استاندار سمنان در نماز عید سعید فطر شهر سمنان گفت: جمهوری اسلامی شروع کننده جنگ نبوده اما قطعا پیروز نهایی بر جبهه باطل بوده و انتقام خون امام شهید، سرداران عزیز و مردم بیگناه کشور گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان؛ محمدجواد کولیوند استاندار سمنان در سخنانی در نماز عید سعید فطر شهر سمنان با تبریک این عید فرخنده و فرارسیدن سال جدید گفت: متاسفانه در روز گذشته ۵ نقطه از شهرهای سمنان، درجزین و شهمیرزاد مورد حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای خبیث قرار گرفت.

وی با تقدیر از همراهی همه دستگاه‌های خدمات رسان و حضور به موقع در محل های مورد حمله قرار گرفته تصریح کرد: متاسفانه در این حوادث ۹ نفر از مردم شهید و ۳۲ نفر مجروح شدند که تا دیشب  ۲۳ نفر از بیمارستان ها مرخص شده اند.

کولیوند افزود: برخی از حملات وحشیانه دشمن در شهرها و استان های مختلف به واسطه خیانت ها و همراهی عده ای خود فروخته در داخل کشور انجام می شود که واقعا این ننگی بزرگ برای مزدوران خائن می باشد.

وی افزود: خدا را شاکریم‌ به خاطر وحدتی که در استان سمنان و کشور بین مردم و نظام وجود دارد و به دشمن اعلام می‌کنیم که این نظام و انقلاب به برکت رهبری حکیم، خون شهدا و ایستادگی مردم قطعا پیروز نهایی خواهد بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قدرتمند تر از هر زمان دیگر در میدان بوده و ضربات مهلکی به دشمن وارد شده است افزود: جمهوری اسلامی با تمام احترامی که برای همسایگان قائل است اما حمله به کشورهایی که خاک آنها در اختیار دشمنان و بر علیه جمهوری اسلامی قرار می گیرد را هدفی مشروع و قانونی می داند.

مردم استان سمنان همچون همیشه آماده جانفشانی و فداکاری در راه دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت ملی و تمامیت ارضی هستند

وی با اشاره به تماس های مکرر روئسای جمهور کشور های مختلف با رئیس جمهور کشورمان و تصمیم سران نظام و عدم مذاکره‌ با آمریکای جنایتکار افزود: جمهوری اسلامی آغاز کننده جنگ نبوده اما قطعا پیروز نهایی بوده و انتقام خون قائد امت، سرداران و مردم بیگناه گرفته خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.