تجاوز دشمن به منطقه ای در رفسنجان

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 22:47
کرمان- معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان، از وقوع یک حمله نظامی و هوایی به منطقه‌ای غیرمسکونی در رفسنجان در شامگاه اول فروردین ماه خبر داد و اعلام کرد: وضعیت تحت کنترل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان جلالی، با اشاره به تجاوز آمریکایی - صهیونیستی در شامگاه امشب (اول فروردین ماه) به شهرستان رفسنجان گفت: این حادثه در یکی از مناطق غیرمسکونی این شهرستان رخ داده و ابعاد آن در دست بررسی است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی در محل مستقر شده‌اند و اقدامات لازم برای مدیریت شرایط در حال انجام است.

جلالی، با بیان اینکه وضعیت در حال حاضر تحت کنترل است ادامه داد: این تجاوز در منطقه‌ای غیرمسکونی صورت گرفته و هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش، همکاری لازم را با نیروهای مسئول داشته باشند و از توجه به شایعات و انتشار اخبار تأییدنشده خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.