سالن چند منظوره ورزشی جزیره لارک مورد هدف دشمن قرار گرفت

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 22:46
بندرعباس-مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از هدف قرارگرفتن سالن چند منظوره ورزشی جزیره لارک در پی حملات تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به میهن اسلامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فولادی در این رابطه اظهار کرد: در ادامه حملات جنایتکارانه و ناجوانمردانه رژیم سفاک و خونخوار آمریکا و اسرائیل، سالن ورزشی جزیره لارک هدف قرارگرفت.

وی افزود: ورزش همواره نماد دوستی ، همدلی و اتحاد میان مردم جهان بوده است و آسیب رساندن به چنین فضاهایی ضربه ای به روح ورزش و جامعه ورزشی محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: امید است جامعه جهانی با حساسیت بیشتری نسبت به این گونه اقدامات واکنش نشان داده و در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم و ورزشکاران گام‌های جدی بردارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.