بیمارستان سلامت اهواز بر اثر حملات دشمن دچار موج انفجار شد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 21:31
اهواز - در ادامه حملات رژیم صهیونی آمریکایی به خاک ایران، بیمارستان سلامت اهواز دچار موج انفجار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اصابت چندین پرتابه حوالی بیمارستان و ایجاد موج انفجار، باعث آسیب به سالن کار درمانی این مرکز شد اما با کنترل و مدیریت شرایط و تداوم فعالیت کادر درمان، وضعیت هم‌اکنون پایدار می‌باشد.

ارائه خدمات درمانی به بیماران اعصاب و روان در این بیمارستان به‌عنوان یکی از مراکز تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بی‌وقفه ادامه دارد.

امروز همچنین موج انفجار باعث آسیب به بیمارستان امام علی اندیمشک نیز شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.