حریق در کارخانه آسفالت سمنان؛ ۱۶ آتش نشان اعزام شدند

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 21:22
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از حریق گسترده و اطفای آن در کارخانه آسفالت سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۶ آتش نشان اعزام شدند.

علی صباغی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع اولین حریق و اجرای مأموریت آتش نشان ها در اولین روز طی سال جاری در کارخانه آسفالت سمنان خبر داد و اظهار داشت: بلافاصله شش خودرو اطفا حریق به همراه دو تانکر آبرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این ماموریت ۱۶ آتش نشان حضور داشتند، افزود: خوشبختانه حادثه بدون فوتی و مصدومیت گزارش داده شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با اشاره به اینکه مواد نفتی و قیر این کارخانه باعث گستردگی حجم حادثه شده بود، ابراز داشت: آتش نشان ها بلافاصله نسبت به مهار حریق اقدام کردند.

صباغی با اشاره به اینکه با تلاش آتش نشان ها حریق دو ساعته مهار شد، تصریح کرد: آتش از تاسیسات آغاز و به مواد نفتی موجود در کارخانه سرایت کرده بود.

وی افزود: آتش نشان ها پس از ایمن سازی محل حادثه، لکه گیری و تخلیه دود و اطمینان از عدم وقوع مجدد حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.