انهدام پهپاد دشمن متجاوز توسط نیروی پدافند هوایی ارتش

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 20:29
ارتش در اطلاعیه‌ای از انهدام پهپاد دشمن متجاوز توسط نیروی پدافند هوایی خود خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی ارتش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

یک فروند پهپاد رزمی و مسلحِ دشمن صهیونی-آمریکایی، طی عملیات کشف و شناسایی نیروی پدافند هوایی ارتش، قبل از انجام هر گونه عملیات رزمی در آسمان تهران، مورد اصابت قرار گرفت و متلاشی شد.

از ابتدای جنگ تحمیلی اخیر تا کنون، افزون بر انهدام ۱۲۷ فروند انواع پهپادهای پیشرفته دشمن، چند فروند از انواع جنگنده‎های باسرنشین رژیم صهیونی و آمریکا مورد هدف انواع سامانه‌های موشکی زمین به هوای شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور قرار گرفته که تعدادی از آنها ساقط شده و تعدادی با آتش پدافند هوایی، با تحمل آسیب‌های جدی، از حریم هوایی کشور خارج شده‎اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.