انهدام پهپاد مسلح دشمن متجاوز توسط نیروی پدافند هوایی ارتش

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 20:04
ساعاتی پیش یک فروند پهپاد مسلح دشمن صهیونی-آمریکایی توسط نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان تهران متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک فروند پهپاد رزمی و مسلحِ دشمن صهیونی-آمریکایی، طی عملیات کشف و شناسایی نیروی پدافند هوایی ارتش، قبل از انجام هر گونه عملیات رزمی در آسمان تهران، مورد اصابت قرار گرفت و متلاشی شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای جنگ تحمیلی اخیر تا کنون، افزون بر انهدام 127 فروند انواع پهپادهای پیشرفته دشمن، چند فروند از انواع جنگنده‎های باسرنشین رژیم صهیونی و آمریکا مورد هدف انواع سامانه‌های موشکی زمین به هوای شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور قرار گرفته که تعدادی از آنها ساقط شده و تعدادی با آتش پدافند هوایی، با تحمل آسیب‌های جدی، از حریم هوایی کشور خارج شده‌‎‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.