ارائه خدمات به ۳۳ هزار مسافر در پایانه‌ مرزی باشماق مریوان

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 19:38
سنندج- مدیرکل میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان گفت: در اسفندماه ۱۴۰۴ و با توجه به شرایط ویژه و جنگی کشور، به ۳۳ هزار مسافر در پایانه‌ مرزی باشماق مریوان خدمات‌ ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پویا طالب‌نیا عصر شنبه با بیان این خبر به رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در بازه زمانی یکم تا ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۴، تعداد ۳۲ هزار و ۹۵۵ نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌ مرزی باشماق در مریوان تردد داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: از مجموع ترددهای مسافری در این پایانه مرزی، ۱۷ هزار و ۷۴۸ نفر مسافران ورودی و ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر مسافران خروجی بودند.

وی با تاکید بر تداوم خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران در شرایط ویژه و جنگی کشور، عنوان کرد: امیدواریم در این ایام، با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر، بخش خصوصی و مردم مهمان‌نواز استان بتوانیم از مسافران به نحو شایسته استقبال و پذیرایی کنیم تا شاهد سفری ایمن و همراه با رضایت عمومی داشته باشیم.

مرز بین‌المللی باشماق مریوان یکی از مهم‌ترین مرزهای رسمی زمینی ایران به‌شمار می‌آید که هر ساله میزبان مسافران زیادی از خارج کشور و به‌ویژه اقلیم کردستان عراق بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.