۱۴ مصدوم طی دو سانحه رانندگی در محورهای شیراز و داراب

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 19:01
شیراز- روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرد دو سانحه ترافیکی جداگانه در محورهای شیراز و داراب، ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرد در نخستین روز سال ۱۴۰۵، دو سانحه ترافیکی جداگانه در این استان، ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

۷ مصدوم در تصادف پراید و پژو پارس در آزادراه اصفهان–شیراز

در این اطلاعیه آمده است : ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه یک فروردیناه در محدوده آباده، آزادراه اصفهان–شیراز و در ۱۸۰ کیلومتری شیراز، برخورد یک دستگاه پراید با پژو پارس به مرکز ارتباطات اورژانس مخابره شد.

این سانحه ۷ مصدوم برجا گذاشت که با حضور کارشناسان اورژانس تمامی مصدومان به‌ صورت سرپایی در محل درمان شدند.

برخورد تیبا و پژو ۴۰۵ در داراب؛ انتقال ۷ مصدوم به بیمارستان

همچین در ساعت ۱۵:۲۰ روز شنبه یکم فروردینماه برخورد دو خودرو تیبا و پژو ۴۰۵ در شهرستان داراب،منجر به مصدومیت ۷ نفر شد.

اقدامات درمانی پیش‌ بیمارستانی به مصدومان ارائه و برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت امام حسین (ع) داراب منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.