هدف قرارگرفتن جنگنده‌ اسرائیل در ایران

الف شنبه 01 فروردین 1405 - 17:33
ارتش رژیم صهیونیستی در یک بیانیه رسمی اذعان کرد، یک جنگنده نیروی هوایی ارتش این رژیم، در آسمان تهران مورد هدف قرار گرفته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار یک بیانیه رسمی از هدف قرار گرفتن یک هواپیمای جنگنده ارتش این رژیم با یک موشک زمین به هوا از سوی پدافند نیروهای مسلح ایران خبر داد. این جنگنده برای اجرای عملیات در ایران و حمله به مناطقی در تهران از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی پرواز کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است خلبانان این جنگنده توانسته‌اند از این واقعه، جان سالم به در ببرند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در انتهای این بیانیه اعتراف کرده است که از ابتدای جنگ اخیر، چندین مرتبه هواپیماهای جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی از سوی پدافند شناسایی شده و با موشک‌های زمین به هوا مورد هدف قرار گرفته‌اند. با این حال سخنگوی ارتش این رژیم در اقدامی غیر معمول از عنوان کردن مدل این جنگنده خودداری کرده است.

شناسایی و رهگیری هواپیماهای جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی به دست پدفند نیروهای مسلح ایران در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی بارها مدعی شده است، جنگنده‌های این رژیم رادارگریز هستند و امکان شناسایی و رهگیری آن وجود ندارد. همچنین کمتر از ۴۸ ساعت پیش یک جنگنده اف-۳۵ آمریکایی، بعد از اصابت موشک پدافندی نیروهای مسلح ایران، مجبور به عقب‌نشینی به فلسطین اشغالی و فرود اضطراری در پایگاه نیروی هوایی شد.
 
 
 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.