حضور میدانی برای ارزیابی خدمات درمانی در بیمارستان‌های خرم‌آباد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 16:05
خرم‌آباد- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان از حضور میدانی برای ارزیابی خدمات درمانی در بیمارستان‌های خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور در بیمارستان‌های مرکز استان، ضمن دیدار با کادر درمان، روند خدمت‌رسانی به بیماران را بررسی و از تلاش‌های آنان به‌ویژه در شرایط جنگ تحمیلی دشمن صهیونی آمریکایی قدردانی کرد.

حضور میدانی برای ارزیابی خدمات درمانی

دکتر امیدعلی عادلی، معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه، روز شنبه یکم فروردین‌ماه در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مراکز درمانی، در بیمارستان‌های عشایر و شهید رحیمی حضور یافت.

حضور میدانی برای ارزیابی خدمات درمانی در بیمارستان‌های خرم‌آباد

وی در جریان این بازدیدها از بخش‌های مختلف این دو مرکز درمانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی و وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

معاون توسعه دانشگاه در این بازدیدها با مدیران، پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر و سال نو، از تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در ارائه خدمات درمانی قدردانی کرد.

قدردانی از فداکاری در شرایط بحرانی

عادلی در پایان این بازدیدها با اشاره به نقش مهم کادر درمان در شرایط حساس، از تلاش و فداکاری کارکنان این دو بیمارستان به‌ویژه در دوران جنگ و شرایط بحرانی تقدیر و بر تداوم حمایت از مجموعه‌های درمانی برای ارتقای خدمات به مردم تأکید کرد.

بازدید سرزده از بیمارستان شهید مدنی

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی با حضور سرزده در بیمارستان شهید مدنی، از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی را بررسی و از تلاش کادر درمان در شرایط جنگی قدردانی کرد.

حضور میدانی برای ارزیابی خدمات درمانی در بیمارستان‌های خرم‌آباد

دکتر امیدعلی عادلی، معاون توسعه مدیریت و منابع، روز شنبه یکم فروردین ۱۴۰۵ با حضور سرزده در بیمارستان شهید مدنی، از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

این بازدید در راستای نظارت میدانی، ارزیابی مستقیم کیفیت خدمات و تقویت پاسخگویی نظام سلامت به نیازهای مردم انجام شد و وی از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی قرار گرفت.

دیدار با کادر درمان و تبریک مناسبت‌ها

عادلی در جریان این بازدید با پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک عید فطر و نوروز، از تلاش‌های مستمر آنان در خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

حضور میدانی برای ارزیابی خدمات درمانی در بیمارستان‌های خرم‌آباد

معاون توسعه دانشگاه در پایان این بازدید، با اشاره به اهمیت نقش کادر درمان در شرایط حساس، از تلاش و فداکاری کارکنان بیمارستان شهید مدنی به‌ویژه در شرایط بحرانی جنگ تقدیر کرد و بر تداوم حمایت از آنان تأکید نمود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.