اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان به تصمیم نخست وزیر انگلیس در خصوص در اختیار قرار دادن پایگاههای بریتانیا برای اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران واکنش نشان داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم نخست وزیر انگلیس در خصوص در اختیار قرار دادن پایگاههای بریتانیا برای حملات علیه ایران در شبکه ایکس نوشت: « اکثریت قاطع مردم بریتانیا هیچ تمایلی به مشارکت در جنگ انتخابی اسرائیل و ایالات متحده علیه ایران ندارند.
آقای استارمر، با نادیده گرفتن خواست مردم خود، با در اختیار قرار دادن پایگاههای بریتانیا برای اقدامات تجاوزکارانه علیه ایران، جان شهروندان بریتانیایی را به خطر میاندازد. ایران حق مشروع خود در دفاع از خویش را اعمال خواهد کرد.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.