۱۱ شهید در حملات دشمن به سمنان

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 22:55
سمنان- سخنگوی ستاد بحران ناشی از جنگ در استان سمنان از شهادت ۱۱ نفر در حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به این استان خبر داد.

محمود قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر از شهادت ۱۱ تن در پی حمله آمریکایی - اسرائیلی ظهر جمعه ۲۹ اسفند به نقاطی از شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر خبر داد.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار پیش از ظهر جمعه ۲۹ اسفند به نقاطی از شهر سمنان، درجزین و شهمیرزاد حمله کرد که در پی این تجاوز علاوه بر ۱۱ نفر شهید، ۲۶ نفر نیز مجروح شدند.

سخنگوی ستاد بحران ناشی از جنگ استان سمنان بیان کرد: در این حملات آسیب‌هایی به اموال شخصی و دولتی وارد آمده است.

قدرتی با بیان اینکه مجروحان این حملات ددمنشانه در بیمارستان بستری هستند و کادر درمان در حال خدمت رسانی به آنان هستند، افزود: از مردم درخواست می شود اخبار را از منابع موثق و رسمی دریافت کرده و به شایعات توجه نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.