دعوت دوباره مهدی ترابی به تیم ملی

مشرق نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 16:23
هافبک تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتی غیبت، دوباره پیراهن تیم ملی را خواهد پوشید.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی که در چند اردوی قبلی تیم ملی در جمع شاگردان قلعه‌نویی حاضر نبود، حالا دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

او پیش از این به خاطر اعتراض به دعوت نشدن برخی بازیکنان، حاضر نشده بود در اردوی تیم ملی حاضر شود.

او درباره دعوتش به تیم ملی با انتشار پیامی نوشت: سلاح من حضور در تیم ملی با فرماندهی امیر قلعه‌نویی است، به دستور فرمانده‌ام سراپا و با تمام وجود چشم گفتم و قصد دارم با حضور در اردوی تیم ملی در این سنگر مقدس بجنگم تا پیروزی را نصیب کشور و مردمم کنم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.