حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به مناطق مسکونی شهرستان سیریک

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 15:04
سیریک- فرماندار سیریک از حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به مناطق مسکونی شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شهیدیان فرماندار شهرستان سیریک اظهار کرد: در ساعت ۹ صبح امروز، رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایتکار در آستانه عید سعید فطر و عید نوروز، به منظور برهم زدن وحدت ملی و تضعیف روحیه مردم، به مناطق مسکونی شهرستان سیریک حمله کرد که با الطاف خداوند متعال،این حمله خسارت جانی به همراه نداشت.

فرماندار شهرستان سیریک افزود: دشمن باید بداند که مردم قهرمان شهرستان سیریک، با تمام توان خود،پشت سر نظام و رهبری معظم و نیروهای مسلح، ایستاده اند و چنین حملات ناجوانمردانه، هیچ خللی در روحیه استوار آنان، ایجاد نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان سیریک در پایان از مردم شهرستان خواست به شایعات توجه نکرده و اخبار را از منابع رسمی پیگیری نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.