امینی: حضور مردم در خیابان ها جهاد فی سبیل الله است

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 14:36
بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: حضور مردم مومن و انقلابی در کف خیابان ها جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: دشمن در حملات خود یک محاسبه غلطی کرد که اگر راس نظام زده شود، نظام ساقط خواهد شد.

امام جمعه بردسکن ادامه داد: دشمن خبیث گمان می کند ریشه نظام ایران همانند کشور خودشان ۲۰۰ ساله است و نمی‌داند ملت غیور ایران یک ملت مکتبی هستند و نظام ما هیچگاه از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل یک کشور بی ریشه هستند، گفت: کشوری که بی ریشه باشد فقط شکم و شهوت برایش مهم است و چیز دیگری برایشان الویت ندارد.

امینی بیان کرد: کشور ایران و رزمندگان ایران تنگه هرمز را به یک نقطه قوت برای خود و ضعف برای آنان تبدیل کرده است و کشتی ها آمریکایی با پرچم هیچ کشوری نمی‌تواند از آن تنگه رد شود و ابر قدرتی آمریکا به زمین خورده و مردم ایران پا روی گردن شما گذاشته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.