اجاره ۶ ماه به حساب صاحبان منازل آسیب‌دیده از جنگ در ایلام واریز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 18:16
ایلام - معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: اجاره ۶ ماه به حساب صاحبان منازل آسیب‌دیده از جنگ در ایلام واریز شده است.

رضا دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجاره‌بهای ۶ ماه به حساب صاحبان منازل آسیب‌دیده استان ایلام در جنگ تحمیلی آمریکایی صهیونیستی جهت اجاره مسکن و اسکان واریز شد.

وی یادآور شد: مستندسازی خسارات وارده به منازلتوسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد و بابت ثبت مدارک و مستندات هیچ هزینه‌ای از مردم دریافت نمی‌شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین از آماده‌سازی و تجهیز ۳۲ مدرسه جهت اسکان موقت ساکنان منازل آسیب دیده در استان خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.