حضور ۵۷ ناظر بهداشتی در مأموریت ویژه تحویل سال در حرم امام‌رضا(ع)

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 14:50
مشهد- مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از حضور ۵۷ بازرس و ناظر بهداشتی در مأموریت ویژه تحویل سال ۱۴۰۵ در حرم امام‌رضا(ع)خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید وفا، اظهار کرد: حضور ۵۷ ناظر و بازرس بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب ۳۲ تیم بازرسی، بخشی از مأموریت‌های دوره‌ای این حوزه در ایام سال تحویل است که با توجه به حضور میلیون‌ها زائر امام رضا (ع) در پایتخت معنوی ایران سالانه برگزار می‌شود.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این مأموریت از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و تا یک ساعت پس از آغاز سال نو ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: تیم‌های بازرسی مستقر در خیابان‌های امام رضا (ع) و آیت‌الله شیرازی، محدوده میدان‌های ۱۵ خرداد و شهدا تا حرم مطهر رضوی و همچنین فضای اطراف این مکان مقدس، نظارت‌های ویژه بهداشتی مرتبط با ایام تحویل سال را به انجام خواهند رساند.

به گفته وفا، این مأموریت با همکاری مراکز بهداشت مناطق ثامن و ۵ مشهد اجرا می‌شود؛ دو مرکز که در طول سال همکاری‌های مشترک متعددی از جمله آخرین مورد آن در روز جهانی قدس را برگزار نموده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.