فرماندار شیراز: راه شهدا با اقتدار ادامه خواهد یافت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 14:10
شیراز-فرماندار شیراز در مراسم تشییع شهدای ناوچه «دنا» گفت: مردم شیراز با حضور پرشور خود نشان دادند که راه شهدا ادامه داشته و ملت ایران در برابر هر تهدیدی با اتحاد و ایمان پابرجا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علاءالدین کراماتی ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای اقتدار وطن شیراز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از این حضور باشکوه مردم گفت: ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در عمق جان جامعه نهادینه شده است.

وی ادامه داد: این مراسم نماد همبستگی و وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و دفاع از وطن است؛ ملتی که همواره در مسیر مقاومت و عزت گام برمی‌دارد و به پیروی از شهدا، در برابر دشمنان سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

فرماندار شیراز افزود: دریادلان ناوچه دنا با جانفشانی خود، بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را در آب‌های نیلگون خلیج فارس به جهانیان نشان دادند و این یاد و نام آنان تا همیشه در دل مردم ماندگار خواهد بود.

کراماتی گفت: مردم شیراز و استان فارس همواره در عرصه‌های دفاع از کشور پیشگام بوده‌اند و امروز نیز با حضورشان در این مراسم، پیام وفاداری و ایستادگی را به دنیا مخابره کردند.

فرماندار شیراز تصریح کرد: راه شهدا، مسیر عزت و پیشرفت ایران است و مسئولان باید با خدمت صادقانه و تلاش بی‌وقفه، ادامه‌دهنده راه آنان باشند؛ چرا که هر قطره خون شهید، پرچم عزت و اقتدار این ملت را به اهتزاز درمی‌آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.