تداوم جنایات متجاوزان در تهران؛ شهادت نوزاد ۳ ماهه 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 10:52
در پی حملات موشکی اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکا به مناطق مسکونی تهران، فاجعه‌ای انسانی در خیابان بنی‌هشام رقم خورد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، در پی حملات موشکی اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکا به مناطق مسکونی تهران، فاجعه‌ای انسانی در خیابان بنی‌هشام رقم خورد. در این حمله بی‌رحمانه که یک ساختمان مسکونی را هدف قرار داد، یک نوزاد بی‌گناه ۳ ماهه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بلافاصله پس از وقوع این حمله موشکی، تیم‌های امدادی و کارشناسان اورژانس استان تهران به محل حادثه اعزام شدند. بر اساس گزارش‌های میدانی، نیروهای اورژانس ۱۱۵ همچنان در میان آوارها و ویرانی‌های حاصل از شلیک موشک‌ها، در حال امدادرسانی به مجروحان و شناسایی پیکرهای مطهر شهدا هستند.

سازمان اورژانس تهران ضمن تسلیت به خانواده این شهید خردسال و عموم ملت ایران، تأکید کرد که سپیدپوشان اورژانس تا آخرین نفس برای نجات جان هموطنان و امدادرسانی در صحنه‌های نبرد باقی خواهند ماند. عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه بنی‌هشام با وجود شرایط دشوار همچنان ادامه دارد و کادر درمان تمامی توان خود را برای مداوای آسیب‌دیدگان این حمله تروریستی به کار گرفته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.