زلفی پس از انصراف از پناهندگی: بازیکنان تیم فوتبال زنان وطن‌فروش نیستند

خبرورزشی پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 08:55
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: دلم برای خانواده‌ام و وطنم تنگ شده بود و هیچ‌کجا وطن آدم نمی‌شود.

محدثه زلفی یکی از بازیکنانی که قصد پناهندگی داشت و سپس به عنوان اولین نفر پشیمان شد، بعد از بازگشت به میهن عنوان کرد: حس امنیت و خوشحالی داریم و در حدود یک ماه گذشته به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌جا خانه و وطن آدم نمی‌شود.

وی افزود: تمام این اقدامات یک بازی بود و پیشنهاداتی که ارائه می‌شد واقعاً اغواگرانه بود، اما خوشحالیم که بهترین تصمیم ممکن را گرفتیم و با وجود اینکه شرایط بسیار بهتری فراهم بود، تا زمانی که وطن هست، انتخاب من نیز وطن خواهد بود.

‌زلفی تاکید کرد: برخی ادعاهای رسانه‌ای مبنی بر وارد شدن فشار به خانواده‌ها ‌را به‌شدت تکذیب می‌کنیم. دلم برای خانواده‌ام و وطنم تنگ شده بود و هیچ‌جا وطن آدم نمی‌شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال زنان کشورمان درباره آنچه بعنوان فشار بر اعضای خانواده های افراد پناهنده شده عنوان می شود گفت: هیچ‌گونه تهدید یا فشاری بر خانواده‌های ما وجود نداشت و این موضوع به‌شدت نادرست است.‌ از فدراسیون فوتبال در تبریز و تهران که حامی بچه‌های ما بودند تشکر می‌کنیم. دختران ما وطن‌فروش نیستند و سرمایه‌های این مملکت به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: حمله مرضیه جعفری به مجری تلویزیون؛ آقایان با آن نظرات در شیپور جنگ دمیدند/ پلیس استرالیا با بچه‌ها حرف زد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.