سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان: مهم‌ترین چیز برای من سرفرازی ایران است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 00:59
کرمان- سرمربی کرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در بازگشت به کشور گفت: برای من مهم‌ترین چیز سرفرازی ایران است و با اشتیاق زیاد به کشور برگشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه جعفری، با بیان اینکه خیلی خوشحالم که وارد خاک کشورم شدم گفت: حس و حال خودم را از بازگشت به کشور نمی‌توانم توصیف کنم، زمانی که ما در استرالیا بودیم و جنگ شروع شده بود، خدا می‌داند که ما جه حس و حالی داشتیم.

وی افزود: برای من مهمترین چیز سرفرازی کشورم است و همینطور که الان مردم کشورم در ایران شجاعانه جنگیدند فکر می کنم ما هم آنجا به عنوان یک سرباز کاری را که باید انجام دادیم و از بازگشت به کشور واقعا خوشحال هستیم.

سرمربی کرمانی تیم ملی با بیان این که هیچ فشاری روی ما برای بازگشت نبود گفت: هیچگونه فشاری نه روی ما و نه روی کسانی که ماندند نبود و بچه‌ها بی‌صبرانه منتظر این بودند که با هر شرایطی حتی با وجود بمباران به کشور برگردند.

وی اضافه کرد: مردم ایران آنقدر وطن خودشان را دوست دارند که هیچ پیشنهاد وسوسه‌انگیزی نمی‌تواند آن ها را وسوسه کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.