سه شهید جنگ رمضان در بندرلنگه تشییع می‌شوند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:24
بندرعباس- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنگه گفت: سه شهید جنگ رمضان فردا بر دستان مردم ولایتمدار بندرلنگه تشییع و سپس تدفین می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر،سید هادی موسوی رئیس بنیاد شهید شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: مراسم بدرقه و تشییع لاله های به خون خفته جنگ تحمیلی رمضان۱۴۰۴ شهید پاسدار وطن محمد جمری و شهدای مردمی ابوالفضل خانه باد و علی دریس موسی زاده فردا پنج شنبه ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۵ بعداظهر از میدان آموزش و پرورش به سمت مسجد جامع بندرلنگه برگزار می گردد.

وی افزود: شهیدان محمد جمری و علی دریس موسی زاده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) کوی هدایتی و شهید ابوالفضل خانه باددربهشت زینب(س) کوی رودباری بندرلنگه آرام خواهند گرفت.

موسوی تاکید کرد: حضور مردم غیور و دریا دل بندرلنگه تسلی خاطر بازماندگان و مشت محکمی بردهان یاوه گویان ظالم وستمکار خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.