مردم به هیچ وجه نگران توزیع گاز نباشند

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 20:41
شرایط تأمین گاز تحت کنترل است و مردم اصلا نگران نحوه توزیع گاز و سوخت در کشور نباشند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا جولایی، مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: امروز حوالی ساعت 2 بعدازظهر به دلیل حمله دشمن خبیث به تأسیات گازی ما در جنوب، برخی از واحدهای پالایشی ما دچار آسیب شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی همکاران ما در سلامت کامل هستند و در منطقه در حال عادی سازی شرایط هستند.

جولایی تصریح کرد: الان تولید با شرایط ایمن در حال انجام است؛ شبکه گاز در شرایط پایداری قرار دارد و هیچ کدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیستیم.

وی ادامه داد: مردم اصلا نگران نحوه توزیع گاز و سوخت در کشور نباشند.

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: آتش سوزی مهار شده و مشغول سردسازی سیستم هستند و برخی از واحدها را داریم آماده تولید می کنیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.