فرماندار عسلویه: آتش‌سوزی در پارس جنوبی بدون خسارت جانی مهار شد

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 20:31
اقتصادنیوز: فرماندار عسلویه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، آتش‌سوزی در پارس جنوبی بدون خسارت جانی مهار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اسکندر پاسالار فرماندار عسلویه در گفتگویی اظهار کرد: امروز بر اثر حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی شاهد بروز حریق در تعدادی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی بودیم.

وی با اشاره به اطفای حریق با ورود نیروهای امدادی و آتش‌نشانی، اضافه کرد: دود باقی‌مانده در این تاسیسات مربوط به گازهای موجود در لوله‌ها است.

فرماندار عسلویه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، آتش‌سوزی در پارس جنوبی بدون خسارت جانی مهار شد.

فرماندار عسلویه بیان کرد: این حادثه تاکنون مصدوم یا فوتی نداشته است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.