به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای جنگ مردم ایران به روشهای مختلف سعی کردند همدلی خود را با یکدیگر نشان دهند، در این راستا باشگاههای ورزشی و ورزشکاران نیز با انجام کارهای فرهنگی و اقدامات دیگر همدلی خود را در میدان برای همدلی ملت ایران نشان دادند.
یکی از این اقدامات پیوستن اعضای هیئت والیبال سیرجان و تیم والیبال سیرجان به پویش ملی ایران من، هلال احمر بوده است.
ریئس هیئت والیبال سیرجان در این رابطه اعلام کرد: با توجه به شرایط جنگی کشور ضرورت دانستیم که جامعه ورزش و خصوصا اعضای هیئت والیبال شهرستان سیرجان به همراه تنی چند از بازیکنان تیم والیبال فولاد سیرجان به پویش ملی ایران من، جمعیت هلال احمر بپیوندیم.
محمدرضا شریفپور، افزود: این افراد با حضور در هلال احمر سیرجان به عضویت گروه داوطلبین جمعیت هلال احمر سیرجان در آمدند و با پوشیدن لباس هلال احمر، همراهی خود را در روزهای جنگ با ملت ایران نشان دادند.












