جزئیات حمله دشمن به تاسیسات پتروشیمی پارس جنوبی

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:41
فرماندار عسلویه گفت: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش مشرق و به نقل از صداوسیما؛ بخشی از تاسیسات صنعت نفت پارس جنوبی و عسلویه ساعتی پیش هدف حمله دشمن صهیونی-آمریکایی قرار گرفته است.

فرماندار عسلویه گفت: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت.

اسکندر پاسالار روز چهارشنبه افزود: برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند.

وی یادآور شد: شرایط تحت کنترل است و آتش نشانی های پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و تدابیر لازم برای کمک رسانی در حال انجام است.

پاسالار گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.