فوری/ حمله اسرائیل و آمریکا به پارس جنوبی از زبان فرماندار عسلویه

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:20
اقتصادنیوز: فرماندار عسلویه از حمله پرتابه به فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اسکندر پاسالار، فرماندار عسلویه گفت: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه صهیونی- آمریکایی قرار گرفت

 پاسالار افزود: برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند.

وی یاداورشد: شرایط تحت کنترل است و آتش نشانی های پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و تدابیر لازم برای کمک رسانی در حال انجام است.

پاسالار گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.