رحمتی: چهارشنبه سوری در خراسان شمالی ۲ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 12:42
بجنورد- رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از سپری شدن چهارشنبه‌سوری امسال در استان با حداقل حوادث و ثبت تنها دو مورد مصدومیت خبر داد.

تقی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهر کرد: در حوادث چهارشنبه‌سوری امسال در خراسان شمالی تنها دو نوجوان ۱۱ و ۱۲ ساله دچار مصدومیت شدند که هر دو به صورت سرپایی به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد مراجعه کردند.

وی افزود: یکی از مصدومان پسر ۱۱ ساله‌ای بود که بر اثر ترکیدن ترقه دچار جراحت در انگشت دست شده بود که پس از انجام اقدامات درمانی و بخیه، از بیمارستان امام علی(ع) ترخیص شد.

رحمتی ادامه داد: مصدوم دیگر نیز پسر ۱۲ ساله‌ای بود که در پی پریدن از روی آتش دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شده بود که پس از انجام اقدامات لازم و آتل‌بندی در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد به صورت سرپایی درمان و مرخص شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه خوشبختانه در حوادث چهارشنبه‌سوری امسال موردی از جراحت شدید در استان گزارش نشده است، گفت: همراهی مردم و خانواده‌ها با توصیه‌های ایمنی و همکاری با نیروهای امدادی نقش مهمی در کاهش قابل توجه حوادث امسال داشت.

وی با قدردانی از مردم استان برای رعایت نکات ایمنی افزود: خوشبختانه با همکاری خانواده‌ها، چهارشنبه‌سوری امسال در خراسان شمالی در فضایی آرام سپری شد.

رحمتی در پایان به آمار حوادث سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۲ نفر، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ نفر و در سال ۱۴۰۱ نیز ۲۷ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری در خراسان شمالی مصدوم شده بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.