
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با کارکنان پشتیبانی و حفاظت فیزیکی، مهندس موهبتی از تلاش بیوقفه و روحیه خدمتگزاری این همکاران قدردانی کرد و بر نقش مهم آنان در حفظ ثبات، امنیت و پویایی مجموعه نظام سلامت تأکید داشت. در این نشست که با حضور دکتر اسکندری، رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، همراه بود، بر اهمیت انسجام و مسئولیتپذیری نیروهای این بخش تأکید شد. این نشست با هدف تجلیل از زحمات نیروهای پشتیبان و حفاظت فیزیکی که بیوقفه در حفظ امنیت، آرامش و نظم وزارتخانه تلاش میکنند، ترتیب داده شد.
در این نشست، مهندس موهبتی ضمن قدردانی از روحیه جهادی و تعهد کاری این مجموعه گفت: کارکنان پشتیبانی و حفاظت فیزیکی یکی از ارکان پایداری نظام سلامت به شمار میروند. اگرچه کار آنان کمتر دیده میشود، اما عملکرد این همکاران در حفظ امنیت، پشتیبانی لجستیکی، و تسهیل امور روزمره در وزارتخانه، حیاتی و تأثیرگذار است.
وی افزود: در مجموعه گسترده نظام سلامت، گروههای مختلفی در حال خدمت به مردم هستند، اما شما همکاران عزیز با تلاش بیوقفه خود، محیطی امن، منظم و قابل اعتماد برای سایر بخشها فراهم میسازید. از زحمات مستمر شما و خانوادههای پرتلاشتان صمیمانه سپاسگزارم و بهترینها را برای همه همکاران و مردم عزیز کشور آرزو میکنم.
دکتر اسکندری، رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت بر جایگاه ویژه نیروهای حفاظت فیزیکی در ساختار سازمانی وزارتخانه تأکید کرد و گفت: امنیت مجموعه وزارت بهداشت مرهون حضور هوشیار و مسئولانه شماست. اعتماد عمومی در حوزه سلامت تنها با امنیت پایدار و نظم اداری محقق میشود و نقش شما در این میان بیبدیل است.
این نشست با تجلیل از تعدادی از کارکنان نمونه پایان یافت و معاون توسعه وزارت بهداشت از همه اعضای این بخش خواست با تداوم روحیه همدلی، نقش خود را در خدمت به سلامت مردم بیش از پیش ایفا کنند.