پیام نیوشا ضیغمی برای این روزهای وطن

تابناک چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 04:01
نیوشا ضیغمی در واکنش به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران نوشت: امروز تمام قومیت‌های این سرزمین؛ کرد، لر، بلوچ، اذری، همه و همه یکصدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یکپارچه بماند.

به گزارش تابناک، نیوشا ضیغمی بازیگر سینما در  یادداشتی در وصف این روزهای جنگ اینگونه نوشت:

«ایرانم 

وطنم ، ایران بانو

امروز زخم خورده‌ای، امروز تن ارزشمندت پر از ترکش بمب و موشک کسانیست که داعیه نجات انسان دارند، اما در عین بی‌عدالتی بر سر کودکان و انسان‌های بی‌گناه اوار شده‌اند و جانشان را می‌گیرند.

ایرانم تو سختی‌ها کشیدی اما تن به ذلت ندادی

می‌شود بر وجب به وجب خاکت بوسه زد

خاکی که حاصل خون و وجود جوانانی‌ست که هشت سال  جنگیدند اما ذره‌ای از وجود پاکت را به غریبه ندادند.

کسانیکه هنوز می‌شود با شنیدن خاطراتشان ساعت‌ها اشک ریخت.

امروز تمام قومیت‌های این سرزمین؛ کرد، لر، بلوچ، اذری، همه و همه یکصدا کنار هم هستند تا این خاک پهناور تا ابد یکپارچه بماند.

مطئنم که زمستان خواهد گذشت و رو سیاهی به زغال خواهد ماند.

به امید پیروزی هر چه زودتر»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.